دوره هوش مصنوعی در بازاریابی


4.6
4.6/5

از 57 رای در Coursera

بیش از 5,546 کاربر Coursera در این دوره شرکت کرده اند!

امروز رد پای هوش مصنوعی را می توان در هر جایی پیدا کرد! با قدرتی که هوشمندی این سیستم در اختیار بخش های مختلف قرار داده است، فرآیند ها سریع تر و پیشرفته تر از گذشته انجام می شوند، اما سوال اصلی برای ما بازاریاب ها اینجاست که چطور می توانیم از این سیستم جدید و ابزارهای متفاوت آن در مدیریت فرآیند های کسب و کار استفاده کنیم؟ چه چالش هایی سر راه کسب و کار برای اضافه کردن هوش مصنوعی به جعبه ابزار خود وجود دارد؟

در این دوره که در دانشکده کسب و کار Darden از دانشگاه Virginia توسط پروفسور راج ونکاتس ارائه می شود، روی مرز تحول دیجیتال در بازاریابی حرکت کرده و با سه اصل اصلی هوش مصنوعی در بازاریابی یعنی الگوریتم ها، شبکه ها و داده ها آشنا می شوید و یاد می گیرید چطور از این ابزار برای توسعه فرآیند های کسب و کار در هر صنعتی استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد این دوره مثال های متنوع و متفاوت آن از شرکت های موفق مانند Ford ، Netflix و Washington Post است که از هوش مصنوعی در فرآیندهای بازاریابی خود استفاده کرده و مسیر رقابت را متحول کردند. از زبان متخصصان مختلف درمورد جایگاه حال حاضر و آینده هوش مصنوعی در بازار خواهید شنید تا بهتر از گذشته، برای آینده آماده باشید.

پس از اتمام این دوره شما یاد خواهید گرفت:

  • چطور از هوش مصنوعی و رویکرد مبتنی بر داده برای بهبود نرخ تعامل با مشتریان استفاده کنید.
  • چطور مدل های شبکه کسب و کار را طراحی کرده و اثر شبکه را مدیریت کنید.
  • چطور از پلتفرم های دیجیتال برای استخراج داده ها استفاده کرده و مزایای رقابتی پایداری ایجاد کنید.
  • چطور از اگوریتم ها، شبکه ها و دادها برای ایجاد شبکه های ارتباطی هوش مصنوعی استفاده کنید تا خدمات خود را به صورت شخصی سازی شده به مشتریان ارائه دهید.

ویژگی های دوره:

پس از اتمام دوره علاوه بر گواهی و نشان مهارتی بتاتیک،گواهی رسمی Coursera  را نیز دریافت کنید.

بلافاصله آموزش را شروع کرده و طبق برنامه خود یادگیری را دنبال کنید.

هر یک ساعت آموزش میکرولرنینگ برابر با 3.5 ساعت آموزش عادی است!

بدون هیچ گونه اتلاف وقتی، هر آنچه بدان نیاز دارید را یاد بگیرید.

در کنار یادگیری مفاهیم آموزشی، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید.

پس از مشاهده هر ویدیو، با مطالعه مقاله، مفاهیم را تثبیت کرده و خلاصه برداری کنید.

نظرسنجی کیفی اساتید (از 26 دانش آموخته دوره در Coursera) : 4.69/5

Rujkumar Venkatesan

پروفسورای Ronald Trzcinski در مدیریت کسب و کار
University of Virginia

جامعه آماری: 17 کاربر

4.6
4.6/5

گام اول

عضویت رایگان
برای شرکت در دوره ابتدا از بخش عضویت، در سایت ثبت نام کرده و پنل کاربری بسازید. برای شروع دوره می توانید از طرح رایگان استفاده کنید.
عضویت

گام دوم

شرکت در آزمون
مهارت سنجی
پیش از شروع دوره، در آزمون مهارت سنجی شرکت کنید تا نقاط قوت و ضعف شما در این مهارت شناسایی شود. سپس می توانید وارد دوره آموزشی تخصصی خود شوید.
ورود به آزمون

گام سوم

شروع و تجربه
دوره
درس های ابتدایی کاملا رایگان هستند تا شما فضای دوره را به طور کامل تجربه کنید. با ورود به پرتال دوره و انتخاب اولین درس، یادگیری را آغاز کنید. هر درس از یک ویدیو آموزشی و یک مقاله تشکیل شده که پس از تکمیل آنها می توانید وارد درس بعدی شوید.

گام چهارم

یادگیری پیوسته
تا به اینجا همه چیز رایگان بود. پس از عبور از درس های ابتدایی، درصورتی که نتیجه گرفتید این دوره برای شما مفید است، با شارژ ماهانه حساب کاربری و ارتقا آن به طرح برنزی یا نقره ای، تمام دوره های آموزشی سایت برای شما باز خواهد شد.